29 czerwca 2012

Moderacja komentarzy

Witam!

Postanowiłem nieco zmodyfikować sposób, w jaki użytkownicy mogą dodawać komentarze. Do tej pory każdy mógł bez przeszkód dodawać komentarze. Żeby ułatwić współpracę postanowiłem dodać czat oraz umieściłem formularz kontaktowy, byście mogli zadawać pytania, których miejsce nie jest w dziale Fryzury, który służy tylko do znalezienia interesujących was dodatków. Niestety większość z was woli dodawać komentarze w tym dziale. Mało tego, gdy mój blog jest reklamowany na innych stronach, zamiast linka do strony głównej, to wszyscy podają bezpośrednio do działu fryzur, co nie jest w porządku wobec mnie i powoduje, że użytkownicy wpisują komentarze gdzie popadnie zamiast ruszyć główką.

Postanowiłem wprowadzić system polegający na moderowaniu postów. Każdy, kto chce napisać komentarz musi przepisać kod z obrazka i post zostaje objęty moderacją i czeka na zatwierdzenie, bądź odrzucenie przeze mnie.

1. Pytania ogólne i ewentualnie zlecenia proszę wysyłać używając formularza kontaktowego.

2. Drobne sprawy nie wymagające prywatnego korespondowania proszę wpisywać na czacie.

3. Pytania dotyczące konkretnych fryzur proszę umieszczać w postach, w których znajdują się informacje o danych fryzurach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze wyłączone

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.