8 września 2012

Włosy do tyłu na żel

Typ:
Fryzura bez dodatków

Płeć:
Kobieta

Wiek:
Nastolatka, Młoda Dorosła, Dorosła, Staruszka

Kategorie:
Na co dzień, Wizytowe, Piżama, Sportowe, Kąpielowe, Kariera




Wrzucamy do:
Moje Dokumenty/Electronic Arts/The Sims 3/Mods/Packages

Rozmiar:
122 KB / 1,61 MB

Rozszerzenie:
.package

Dla osób posiadających dodatek Nie z tego Świata (na 4Shared)
Kliknij aby pobrać

Dla osób posiadających dodatek Nie z tego Świata (na Mediafire)
Kliknij aby pobrać

Dla osób nieposiadających dodatku Nie z tego Świata (na 4Shared)
Kliknij aby pobrać

Dla osób nieposiadających dodatku Nie z tego Świata (na Mediafire)
Kliknij aby pobrać

1 komentarz:

  1. Cześć Wojtek, jestem Amerykaninem, który nie mówi po polsku, ale jest za pomocą Google Translate, aby przekazać wiadomość. Bardzo podoba mi się styl włosy nazwie żel do włosów do tyłu, szukałem fryzurę dla tej gry wideo charakter byłem starając się nazywa Paine z Final Fantasy 10 i X-2, jeśli google tutaj widać, jest to fryzura bardzo blisko, czy mogłabyś dodać wersję z grzywką włosy do listy? Nie jestem pewien, czy nazywa się tak samo, w języku polskim, to jest włosy przed czołem. Dzięki

    OdpowiedzUsuń

Komentarze wyłączone

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.