11 lutego 2013

Informacje o karierach

Przedstawiam tabelkę, w której zawarte są podstawowe informacje dotyczące wybranej kariery. Poniżej wyjaśniam skróty:

Poziom
Poszczególne szczeble kariery (od 1 do 10).

Nazwa
Tytuł, nazwa poziomu kariery.

Zarobki
Suma pieniężna, którą sim otrzymuje za swoją pracę (wynagrodzenie).

Płaca
Suma, którą otrzymuje sim za przepracowaną godzinę (w simoleonach).

Emer.
Emerytura, suma pieniężna, którą otrzymuje każdego dnia sim, który przeszedł na emeryturę (w simoleonach).

Czas
Godziny pracy.

Od
Godzina rozpoczęcia zmiany.

Do
Godzina zakończenia zmiany.

Dni tygodnia
Dni robocze. Plusem oznaczone są dni, w które sim pracuje, a minusem zaznaczone są dni wolne od pracy.

Wymagania do awansu
Wymagania, które sim musi spełnić, by szybciej podnosiła się jego ocena pracy i w efekcie by otrzymał awans.

Umiejętność 1
Pierwsza umiejętność, której odpowiedni poziom musi posiadać sim, by zwiększyły się jego szanse na awans.

P
Wymagany poziom umiejętności (tu: Umiejętność 1)

Umiejętność 2
Druga umiejętność, której odpowiedni poziom musi posiadać sim, by zwiększyły się jego szanse na awans.

P
Wymagany poziom umiejętności (tu: Umiejętność 2)

Szef
Relacje z szefem sima. Jeśli postawiony jest znak +, to znaczy, że ważne są dobre relacje z szefem podczas starania się o awans.

Wsp.
Współpracownicy/Wspólnicy/Członkowie drużyny/Członkowie zespołu itp. Jeśli postawiony jest znak +, to znaczy, że ważne są dobre relacje z szefem podczas starania się o awans.

Inne
Inne wymagania stawiane simowi starającemu się o awans.

Biznes

Dziennikarstwo

Edukacja (z dodatku: Kariera)

Filmowanie (z dodatku: Po Zmroku)

Kulinarna

Medyczna

Muzyczna

Nauka

Polityczna

Przestępcza

Sport zawodowy

Stróż prawa

Wojskowa

2 komentarze:

  1. Świetna robota. :)
    Ps. Tak przy okazji: problem z netem już mam rozwiązany :) nie muszę siódemmki instalować. Ale jestem zakręcona... Wcale mi żadne stery nie były potrzebne hehhe... Ale za to teraz mam mega szybki net bo mam smartfona he :P.
    Także na dniach będzie telewizorek i inne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właściwie tylko usunąłem listę rozwijaną, bo coś się spieprzyło i postanowiłem to dać jako poradnik.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze wyłączone

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.